Infosessie

Voorlopig geen infosessies

We houden voorlopig geen infosessies. We plannen nieuwe sessies vanaf het moment dat we weten dat we nieuwe kandidaten de kans kunnen geven om te starten met examens. Dat zal ten vroegste vanaf 15 augustus 2020 zijn.

Wie al ingeschreven was op een infosessie krijgt voorrang op extra infosessies die we plannen vanaf het moment dat het weer kan. We verwittigen de deelnemers persoonlijk.

 

Iedereen die wil deelnemen aan onze examens moet een verplichte infosessie volgen. Dat blijft ook in deze uitzonderlijke periode het geval.

Meer info
  • Zijn er vaak infosessies?

We organiseren het hele jaar door infosessies, ook tijdens de schoolvakanties.

  • Wat doe je als je je bevestigingsmail kwijt bent of niet ontvangen hebt?

Je bevestigingsmail komt aan op het e-mailadres dat jij hebt doorgegeven bij je inschrijving op de infosessie. Is je e-mailadres wel correct geschreven? Zit de bevestigingsmail bij je ongewenste mail (spam)? Controleer het. Laat het ons weten via het contactformulier als je een nieuwe bevestigingsmail nodig hebt of bel 1700.

  • Wat is een geldig identiteitsbewijs bij de Examencommissie?

In het examenreglement kan je nakijken wat een geldig identiteitsbewijs is bij de Examencommissie: een elektronische identiteitskaart (eID), een officieel bewijs van verlies van je identiteitskaart met foto en stempel, een identiteitskaart van een land binnen de EU, een paspoort of een bewijs afgeleverd door de Examencommissie zelf. Andere identiteitsbewijzen zoals een rijbewijs gelden niet.

  • Hoe kan je uitschrijven voor de infosessie?

In je bevestigingsmail staat een link waarmee je opnieuw kan uitschrijven. Doe dat als je niet van plan bent om te komen. We hebben heel wat mensen die wachten op een kans om in te schrijven.